سئوالات متداول


1.
منظور از سامانه تحت وب چیست؟
جهت دسترسی و استفاده از سامانه های تحت وب نیاز است که حتما به اینترنت متصل بوده و استفاده از این نوع سامانه ها نیاز به نصب نرم افزار و یا سخت افزار خاصی ندارد و کاربران میتوانند در هر ساعت از شبانه روز و در هر محل با اتصال به اینترنت به پنل کاربری خود مراجعه فرمایند.
2.
شرایط خرید به چه صورت می باشد؟
در ابتدا کاربران میتوانند با استفاده از اکانت رایگان در سامانه حسابک ، عضویت خود را فعال نمایند.در صورت تمایل به ادامه همکاری میتوانند با انتخاب تمدید اشتراک با توجه به زمان درخواستی به تمدید اکانت خود بپردازند.
3.
چگونه مطمئن شویم که اطلاعات ما در اختیار افراد دیگر قرار نمی گیرد؟
در زمان ثبت نام تنها یک ایمیل از مورد نیاز می باشد و هیچ یک از اطلاعات شخص در سامانه ثبت نمی گردد.
4.
امنیت سیستم چگونه تامین می شود؟
موارد زیر برای تامین امنیت حسابک در نظر گرفته شده است
1) استفاده از سرور اختصاصی و تامین امنیت سرورتوسط متخصصین تیم حسابک که سابقه چند دهه فعالیت در این زمینه را دارند
2)رمز نگاری پسوردها با قوی‌ترین الگوریتم های رمزنگاری دنیا که قابل رمز گشایی نیست.
3)پشتیبان گیری ساعتی از اطلاعات پایگاه داده
5.
آیا محدودیتی در ورود اطلاعات هزینه ها و درآمد هادر سامانه حسابک وجود دارد؟
خیر هیچ گونه محدودیتی در ورود اطلاعات و جود ندارد
6.
جهت مشاهده سامانه حسابک مرورگر پیشنهادی چیست؟
کلیه مرورگر ها سازگار میباشند اما مرور گر پبشنهادی فایرفاکس (Firefox) می باشد.
7.
چنانچه نیاز باشد بدهی در چند قسط تسویه گردد،به چه صورت در سیستم ثبت می گردد
برای این کار میتوانید یک وام با اقساط مورد نظر تعریف نمایید
8.
اگر اعتبار تمام شود و بعد از یک ماه مجددا اکانت شارژ شود آیا اطلاعات قبلی از بین می رود؟
خیر، اطلاعات از بین نخواهد رفت،بنا بر سیاست شرکت، کلیه اطلاعات کاربران غیر فعال، به مدت 6 ماه نگهداری می گردد.
9.
جهت تعریف درآمد و هزینه جدید چه اقدامی باید صورت پذیرد؟
برای تعریف نوع هزینه در صفحه هزینه بر روی لینک مدیریت انواع هزینه کلیک نمایید .
برای تعریف نوع درآمد در صفحه درآمد بر روی لینک مدیریت انواع درآمد کلیک نمایید.
10.
در صورت فراموش شدن رمز عبور چه اقدامی باید انجام داد؟
در صفحه ورودی سامانه حسابک لینکی به نام آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ قرار گرفته که با کلیک بر روی لینک مورد نظر و درج ایمیل ثبت شده در سامانه ،ایمیلی جهت تایید برای شما ارسال خواهد شد و پس تایید ایمیل دریافتی ،پسورد جدید برای شما ارسال خواهد گردید.
11.
در صورتی که یک ماه بعد از اتمام مهلت استفاده از پنل ،تصمیم به تمدید اشتراک داشته باشیم باید مبلغ یک ماه گذشته را نیز پرداخت نماییم ؟
خیر . تمدید اشتراک از روزی که تمدید صورت پذیرفته است محاسبه خواهد شد.
12.
جهت ثبت اطلاعات در سامانه حتما باید وارد سایت شویم؟
خیر با ارسال پیام کوتاه به شماره 3000500100 میتوانید هزینه های انجام شده را در سامانه حسابک ثبت نمایید به این صورت که در سطر اول مبلغ ودر سطر دوم نوع هزینه را درج نمایید.در این صورت میتوانید در زمانی که وارد سایت می شوید به مدیریت هزینه های جدید بپردازید.